CRM konzultant

CRM konzultant

ČB, Brno nebo Praha
HPP

Pozice: CRM konzultant
Level seniority: Senior
Model spolupráce: HPP
Alokace: Full time
Délka alokace: Dlouhodobá spolupráce
HO/Remote: dle dohody ( 4dny on-site/měsíc)
Finance: Dle zkušeností
Nástup: ASAP
Jazykové znalosti: AJ- B2

Hledáme kandidáta do oddělení Customer Solutions Delivery na pozici CRM konzultant. Oddělení se zabývá se rozvojem a
podporou zákaznických systémů a podílíme se na digitalizaci zákaznických procesů v rámci IT prostředí. Realizují úkoly na
základě projektů, změnových požadavků business strany od analýzy, nacenění přes design a implementaci až po testování,
akceptaci a nasazení funkcionalit do produktivního systému.

Náplň práce:
● Vaším hlavním úkolem bude fungovat jako CRM konzultant v oblasti Customer Experience.
● Budete se účastnit na IT projektech a změnových požadavcích.
● Čeká Vás E2E implementace business a legislativních požadavků.
● Návrh řešení, vývoj, customizace a součinnost na testování bude každodenní součástí Vaší práce.
● Součástí Vaší práce bude také aplikační podpora uživatelů.
● Nemine Vás tvorba dokumentace.

Požadavky:
● zkušenosti s implementací, rozvojem a podporou SAP CRM (praxe minimálně 3 roky)
● pokud znáte cloudové produkty SAP CX, máte u nás další plusové body (především SAP Sales & Servis Cloud)
● máte zkušenosti s procesní a systémovou integrací
● umíte případně také objektově programovat (ABAP, JAVA, C#, apod.)
● jste středoškolsky nebo vysokoškolsky vzdělán v oboru IT
● analytické a logické myšlení je Vaší silnou stránkou
● plánovat, komunikovat, diskutovat Vám nedělá problém
● jste týmová osobnost
● máte povědomí o energetických trzích či znáte Energetický zákon

Výhodou:
● budete mít zápal do práce a touhu přinášet inovativní řešení
● zvládnete komunikovat s dodavateli dalších systémů zapojených do integrace
● jste precizní, kreativní a flexibilní
● anglicky se domluvíte
● jste aktivní řidič a nedělá Vám problém cestovat

Benefity:
● Společnost je stabilní nadnárodní firmou s dlouhodobým zázemím. Zaměstnanci se nemusejí obávat náhlého
ukončení provozu ani zpoždění výplat.
● Standardem je pět týdnů dovolené ročně.
● Zaměstnanci získávají kromě pravidelné mzdy také širokou škálu benefitů.
● Při významných životních nebo jiných mimořádných událostech poskytuje společnost placené volno nad rámec
zákoníku práce.
● Firma přispívá na penzijní připojištění, stravování a další zaměstnanecké výhody.
● Pracovní doba je flexibilní – v případě potřeby je možné pracovat déle, v jiných situacích je naopak možné pracovní
den zkrátit.

Kontakt

APSAZ Consulting a.s.

Petrská 1136/12
Praha 1, Nové město
110 00
+420 608 700 141
hledameajtaky@apsaz.cz
IČO: 242 88 004
DIČ: CZ24288004
FIO banka a.s. – 2600366363/2010